"Соціальні мережі та кібербулінг: як зберегти безпеку та гідність"

Практичний
психолог ліцею Шаповал О. і соціальний педагог ліцею Роленко В. провели із
здобувачами освіти бесіди про кібербулінг.
Розкрили
поняття кібербулінгу, його відмінність від звичайного булінгу та особливості
прояву в онлайн-середовищі.
Ознайомили
учнів з різноманітними формами кібербулінгу, такими як:
образи та погрози в особистих
повідомленнях або коментарях;
поширення особистої інформації без згоди;
створення фейкових сторінок та груп для
цькування;
фото- та відеомонтаж з метою приниження;
кіберсталкінг (переслідування в мережі).
Підкреслили
серйозність та поширеність кібербулінгу серед підлітків, його негативний вплив
на психічне здоров'я та соціальне благополуччя.
Розкрили
важкі наслідки кібербулінгу як для жертв, так і для агресорів, зокрема.
Акцентували
увагу на тому, що кібербулінг є неприпустимим та протиправним діянням, за яке
передбачена відповідальність (в тому числі й перед законом).
Наголосили
на важливості дотримання етичних норм спілкування в онлайн-середовищі, поваги
до інших користувачів та неприпустимості будь-яких форм цькування та
дискримінації.
Коментарі
Дописати коментар